Všeobecný
Reklamační řád
1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád stanovuje podmínky a způsob uplatnění reklamací zákazníkem vůči prodejci.
2 PRÁVO ZÁKAZNÍKA UPLATNIT REKLAMACI
Zákazník má právo uplatnit reklamaci za zboží, které má vady vzniklé před jeho převzetím nebo vady, které vzniknou během záruční doby.
3 ZÁRUČNÍ DOBA
Záruční doby pro jednotlivé kategorie zboží či služeb jsou stanoveny následovně:
- Seřízení oken: 6 měsíců
- Výměnu těsnění: 24 měsíců
- Náhradní komponenty: 12 měsíců
- Stínící technika: 24 měsíců
- Sítě proti hmyzu: 12 měsíců
- Okna a dveře: 54 měsíců
- Pro blíže nespecifikované: 12 měsíců
Zákazník je povinen se řídit informací o záruční době, která je uvedena přímo u produktu nebo služby. Pokud není u produktu nebo služby záruční doba specifikována, platí záruční doba dle bodu "Pro blíže nespecifikované".
4 ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Reklamaci je možné uplatnit písemně nebo e-mailem. Reklamace je možná pouze v případě, že vada či škoda na zboží je prokazatelně způsobena naší stranou. Zákazník je povinen doložit, že vada výrobku nevznikla jeho zaviněním nebo vnějším vlivem.
5 LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedomluví na delší lhůtě.
6 PRÁVA ZÁKAZNÍKA PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Pokud je zboží vadné, má zákazník právo:
- na výměnu zboží
- na odstranění vady
- na slevu z ceny.
7 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2023, jakýkoliv předchozí reklamační řád je tímto zrušen.