Všeobecné
Obchodní podmínky
1 IDENTIFIKACE PRODÁVAJÍCÍHO
Společnost: Okna v Cajku s.r.o.
Adresa: Nové sady 988/2, Brno 602 00
IČO: 17594642
DIČ: CZ17594642
Email: info@oknavcajku.cz
Zastupuje: Michael Šedý, PBA
Spisová značka: C 130677/KSBR, Krajský soud v Brně
Předmět podnikání: pronájem nemovitých věcí, bytů a nebytových prostor Živnostenské oprávnění č.1: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Druh živnosti:
Ohlašovací volná
Obory činnosti (mezi jinými):
- Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků Zahájeno: 03.10.2022
- Nakládání s odpady (vyjma nebezpečných) Zahájeno: 03.10.2022
- Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti Zahájeno: 03.10.2022
- Sklenářské práce, rámování a paspartování Zahájeno: 03.10.2022
- Zprostředkování obchodu a služeb Zahájeno: 03.10.2022
- Velkoobchod a maloobchod Zahájeno: 03.10.2022
- Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků Zahájeno: 03.10.2022
- Testování, měření, analýzy a kontroly Zahájeno: 03.10.2022
- Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení Zahájeno: 03.10.2022
- Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy Zahájeno: 03.10.2022
- Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti Zahájeno: 03.10.2022
- Poskytování technických služeb Zahájeno: 03.10.2022
- Opravy a údržba potřeb pro domácnost, předmětů kulturní povahy, výrobků jemné mechaniky, optických přístrojů a měřidel
- Zahájeno: 03.10.2022 Poskytování služeb pro rodinu a domácnost Zahájeno: 03.10.2022
- Poskytování služeb pro právnické osoby a svěřenské fondy Zahájeno: 03.10.2022
- Výroba, obchod a služby jinde nezařazené Zahájeno: 03.10.2022
Vznik oprávnění: 03.10.2022
Doba platnosti oprávnění: na dobu neurčitou
2 NABÍDKA A REALIZACE SLUŽEB
Nabízíme komplexní služby okolo oken, dveří a příslušenství (stínící technika, sítě proti hmyzu a další) jako je oprava, servis, instalace a výměna.
3 PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Přijímáme platbu v hotovosti nebo formou úhrady faktury.
- Platba je splatná ihned po provedení našich služeb.
- V případě prodlení s platbou je účtován úrok z prodlení dle platné legislativy.
- Pokud objednávka vyžaduje nákup specifického materiálu:
- Pro objednávky do 3000 Kč je požadována záloha ve výši 50% z celkové ceny.
- Pro objednávky nad 12.000 Kč je požadována záloha ve výši 70% z celkové ceny.
- Okna, dveře, stínící technika garážové vrata, oplocení, posuvné brány, pergoly a další otvorové výplně musí být zaplacené nejpozději v den doručení na místo instalace.
4 DOPRAVA A DORUČENÍ
Možnosti dopravy jsou individuální dle podstaty dodávky.
5 STORNO PODMÍNKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
• Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Toto právo však neplatí v případě, že se jedná o dodávku zboží či služeb vyrobených na míru, což je v našem případě standardem. U zboží a služeb vyrobených na míru se právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu neuplatňuje.
• V případě storna objednávky, kdy byly již objednány konkrétní díly či materiál pro opravu či servis, je storno poplatek ve výši hodnoty objednaných dílů a materiálu a je účtována sankční pokuta ve výši 1000 Kč.
• Odstoupení od smlouvy při výměně či instalaci oken, dveří a příslušenství je možné pouze v případě, že okna, dveře či příslušenství ještě nebylo objednáno.
• V případě uhrazení zálohové faktury je možné od smlouvy odstoupit, ale uhrazená záloha je již nevratná.
6 REKLAMAČNÍ ŘÁD
V případě výskytu závady nebo nedostatku na poskytnutých službách či prodávaném zboží má kupující právo na reklamaci. Konkrétní podmínky a způsob reklamace budou specifikovány v samostatném reklamačním řádu, který je k dispozici na vyžádání.
7 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Všechny osobní údaje zákazníků jsou chráněny a zpracovávány v souladu s platnou legislativou. Detailní informace o ochraně osobních údajů naleznete v našem dokumentu o ochraně osobních údajů.
8 ZÁVEČERNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2023. Společnost si vyhrazuje právo na jejich změnu či doplnění.
Jakékoli spory vzniklé v souvislosti s těmito obchodními podmínkami budou řešeny dle platného práva České republiky a budou podrobeny jurisdikci příslušných soudů České republiky.
9 SOUHLAS S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI
• Registrací na webových stránkách: Při vytváření účtu nebo registraci na našich webových stránkách, kde je zákazník vyzván k potvrzení souhlasu s obchodními podmínkami, často zaškrtnutím políčka.
• Realizací nákupu: Při dokončení nákupu na našem webu nebo při objednávce služby či produktu, kdy je součástí procesu nákupu souhlas s obchodními podmínkami.
• Komunikací e-mailem: Pokud zákazník výslovně potvrdí svůj souhlas s obchodními podmínkami v elektronické komunikaci.
• Osobně v prodejně: Při nákupu zboží nebo služeb v naší fyzické prodejně, kde může být zákazník vyzván k podpisu potvrzení oznámení a souhlasu s obchodními podmínkami.
• Telefonicky: Pokud zákazník potvrdí svůj souhlas s obchodními podmínkami v telefonickém rozhovoru, přičemž takový souhlas by měl být následně potvrzen písemně.
• Uhrazením zálohové faktury. Uhrazením zálohové faktury zákazník potvrzuje, že byl předem a jasně informován o tom, že tímto aktem vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami a že měl možnost se s nimi předem seznámit.
• Prostřednictvím elektronického souhlasu na webových stránkách nebo v aplikaci, kde je zákazník vyzván k odsouhlasení těchto obchodních podmínek před dokončením objednávky nebo registrace.